Klacht: Bezwaarmaken

Bob bakker op 04 mei 2019 over Invoned in de categorie Parkeren

Wegens zware persoonlijke omstandigheden vergeten een parkeer abonnement voor invaliden te betalen. In een puur ambtelijke reactie wordt gesteld dat ze daar niets mee te maken hebben. Befehl ist befehl dus.
In deze dagen herdenken we waar dat toe kan lijden. Bezwaar is m.i. Om ook pmstandigheden te wegen en niet vinkjes te zetten.
Hier is dus bad eend bad eend aan het keuren maar niet het water.

Als er een persoonlijke brief komt met excuses. Volgens mij is het overlijden van mijn zoon in die tijd wel een reden om iets te vergeten. Zal wel niet van komen want niet voor niets is het vertrouwen in instanties van de overheden of van de door hen geselecteerde uitvoerders ver beneden vriespunt.
Ik kan me voorstellen dat deze types geen gevorl hebben en dergelijke ongemakjes langs zich heen laten afglijden. Maar er zijn mensen die nog treuren in dergelijke situaties , die geen sociopaat zijn en waarschijnlijk daarom ook nooit in een dergelijk bedrijf kunnen aarden . Het is daarom veelzeggend dat deze organisaties zo groeien tegen alle afwijzende geluideb in de maatschappij in.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Invoned

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Invoned nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door