Klacht: Herstelling toestel in garantie wordt totaal niet uitgevoerd

op 19 februari 2019 over Inventum in de categorie Energieleveranciers

We hebben een inductievuur gekocht maar dit is defect. Bij het testen van het vierde vuur is alles uitgevallen en werkt het inductievuur niet meer. Na veel dralen wordt de garantievraag eindelijk behandeld, een installateur komt kijken en bevestigd dat het toestel inderdaad kapot is. Men zegt mij dat de stukken besteld worden, of onderweg zijn, of al geleverd zijn, maar uiteindelijk komt er niets van de herstelling in huis. Wij blijven met een kapot toestel zitten, en dit terwijl de wettelijke redelijke termijn van herstelling naar onze mening serieus al verstreken is. Graag een werkend toestel waarvoor wij ook de prijs hebben voor betaald. Als de herstelling uit blijft, zoals bij ons het geval is, dan willen we graag omruiling met een werkend toestel.

Ik wil graag snel een vervanging van dit toestel met een nieuw toestel dat werkt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Inventum

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Inventum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TotaalNietInOrde