Klacht: elektrische onderdeken defect tijdens garantieperiode

De Wilde Paul op 11 februari 2024 over Inventum in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

het onderdeken INVENTUM HN ELEKTRISCHE DEKEN 150X80

Aangekocht via Bol.com ;Teruggestuurd wegens defect.
Kunt u ons mededelen hoever onze retour is aangekomen en wanneer we een reparatie of een nieuw deken ontvangen?
Er is ook een mail aan jullie adres toegestuurd.
Met dank voor het gevolg jullie aan onze klacht zullen geven.
[email protected]

Gewenste Oplossing:

bij voorkeur een nieuwe onderdeken ,zelfde formaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Inventum
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Inventum

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Inventum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door De Wilde Paul