Klacht: Bestelde en betaalde bestelling niet geleverd

op 12 februari 2019 over Inventum in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een extra rooster besteld en direct betaald via Ideal via de webshop van Inventum. De levering zou 2-4 dagen zijn. Nu, bijna 14 dagen later, nog steeds niets gezien.
Na 5 dagen heb ik dagelijks gebeld en elke dag was het zogenaamd verstuurd maar ik heb niets ontvangen. Er wordt niet gereageerd op 2 e-mails welke ik gestuurd heb. Wat een bedrijf!!! De service is ver te zoeken.

Gewenste Oplossing:

Het bestelde rooster zsm ontvangen of geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Inventum

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Inventum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gealiana