Mijn Klacht:
heden morgen een faktuur ontvangen van intrum justitia ,Er zou nog een faktuur openstaan € 96,75…….
Heb inderdaad een gsm abbonement van Vodafone ,maar dat wordt automatische afgeschreven ,verder doe ik niets met Vodafone ,dus zou niet weten waar deze faktuur betrekking op heeft ….Heb de afz als spam gemarkeerd , en meteen geblokkeerd …
Gewenste Oplossing:
Wanneer intrum justitia / vodafone hiermee ophoudt

