Mijn Klacht:
Afgelopen zaterdag 30 juni 2018 ben ik naar de Intratuin Almere gereden voor de Intratuin parasolvoet graniet 45 x 45 cm 30 kg zwart omdat online stond dat deze op voorraad was. Als er had gestaan beperkt op voorraad dan was ik er vanuit gegaan dat het artikel waarschijnlijk niet meer beschikbaar zou zijn. Eenmaal in de Intratuin Almere heb ik een half uur moeten wachten op de tuinafdeling alvorens ik werd geholpen. Gedurende dat half uur heb ik twee medewerkers gevraagd of zij ook klanten hielpen op de tuinafdeling. Dit was niet het geval. Prima en begrijpelijk, al was het fijn geweest om alsnog geholpen te worden (bijvoorbeeld door iemand om te roepen of erbij te halen). Na een half uur heb ik eindelijk mijn vraag kunnen stellen met betrekking tot de parasolvoet die op voorraad zou zijn, was deze helemaal niet meer beschikbaar in de winkel! Als ik deze parasolvoet wil hebben moet ik of naar een andere stad rijden om deze op te halen, of online een bestelling plaatsen met 40 euro bezorgkosten (bijna de prijs van de parasolvoet zelf). De klantvriendelijkheid van Intratuin Almere heeft mij 30 minuten van mijn tijd gekost en als de informatie op de website had geklopt dan had dit mij een rit naar de Intratuin bespaard.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik de parsolvoet (en parasol) online kan bestellen en eventueel in de winkel in Almere kan laten bezorgen, zonder de torenhoge verzendkosten.
