Klacht: intimidatie door steward

op 04 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op vrijdag 01-09-2017 stapte ik om 1015 uit de trein in Leerdam vanuit Gorinchem met mijn fiets.Daar ik laat was, en het perron geheel, leeg wilde ik rustig fietsend mijn kaart gaan opladen .Na 10m kwam er een steward uit de trein welke intimiderend voor mij ging staan om mij tot lopen te commanderen!Hierop ben ik verder gaan lopen.Ik ervoer dit als agressief en vertelde dit hem waarop hij vertlde/dreigde dat hij net zo goed een fikse boete kon geven naar zijn BOA insigne wijzend.Dit gedrag vindt ik niet passend!Een opmerking vanuit de trein was voldoende geweest!Ik werd hier dus PISSIG van om direkt als een tiener behandeldt te worden n.b. ben pas 58

als de meneer zich niet als een dienstklopper gaat gedragen/enig empatisch vermogen in zijn werk legt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 september 2017 om 21:10 geantwoord

Beste Golv,

Ten eerste excuses voor deze late reactie. En vervolgens, niet leuk om te lezen dat je op vrijdag 1 september deze situatie hebt ervaren. Ik begrijp dat je er van op kijkt maar zoals de steward ook heeft aangegeven is fietsen op het perron niet toegestaan. Ik vind het wel jammer om te lezen dat je zijn opmerkingen als intimiderend hebt ervaren en ik zal je klacht dan ook intern doorsturen naar de betreffende regio zodat de situatie middels hoor en wederhoor besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak destijds!

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Golv