Klacht: Ze hebben ons een kapotte nintendo 3ds verkocht.

wbosman op 28 januari 2013 over Intertoys in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Wij hebben voor de 4de verjaardag een nintendo 3ds gekocht bij intertoys in arnhem. Bij thuiskomst bleek dat het spelletje wat we er bij hadden gekocht niet paste was voor een gameboy na het weekend een 3ds spel gekocht en wat bleek hij pakte geen spelletjes. Wij meteen terug gegaan naar intertoys hun hadden een garantie regeling met nintendo ook al had je hem net gekocht hij moest opgestuurd worden want intertoys was niet verantwoordelijk wij niet blij maar goed er zat niks anders op. Een week later worden we opgebeld dat het niet onder de garantie viel want er was iets kapot in het spel mechanisme en wij moesten ff 120 euro gaan betalen om hem te laten maken(nieuwprijs 140euro)
maar om ons tegemoet tekomen wilden ze wel de helft gaan betalen maar voor ons was dat nog zuur want wij kopen hem nieuw en verwachten dan ook dat, dat het doet.

Dat intertoys het zelf laat maken en hem ons weer terug geeft of een nieuwe geeft. Niet dat wij voor de kosten op moeten draaien.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intertoys

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intertoys nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door