Klacht: Niks geleverd gekregen

Tessytester op 06 februari 2024 over Intertoys in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb iets besteld bij Intertoys, nu heeft Dhl gezien dat het pakketje beschadig is en dus terug gestuurd naar intertoys. Ik heb dus geen pakket nu. Ik moet wachten tot dat intertoys pakket terug ontvangt. Ik vroeg om een compensatie voor het feit dat ik mijn pakket niet optijd heb ontvangen. Maar dhl en of intertoys geven geen compensatie wat kan ik hieraan doen? Ook vroeg ik om een waardebon zodat ik artikel zelf kan kopen in de winkel maar ook die geven ze niet

Gewenste Oplossing:

Ik wil ten eerste een waardebon! En een compensatie

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intertoys

Reactie van de melder van de klacht Tessytester

10 maanden geleden - Zeer slecht!!!!! Geen aanrader

Reactie van de melder van de klacht Tessytester

10 maanden geleden - Heeel slecht

Reactie van de melder van de klacht Tessytester

10 maanden geleden - Zeer slecht

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intertoys nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tessytester