Mijn Klacht:
Bestelling niet ontvangen, Dit is 15 dec al aangegeven. Op 4 januari is aangegeven of ik een nieuwe zending wil of een terugbetaling, hierbij gaf ik aan een terugbetaling te willen ontvangen.
Een week later krijg ik ineens te horen dat ik moet betwisten via klarna. Dit heb ik gedaan,
Nu blijven ze aangeven dat klarna dit oplost. Wat niet zo is. Klarna geeft aan dat intertoys zelf de betaling moet factureren via klarna, dit kan klarna niet. En al meerdere screens gestuurd dat klarna dit aangeeft. Toch blijven ze bij hun standpunt.
Aangezien de facturering niet word opgelost wil ik dan alsnog een herzending ipv geld terug aangezien iedereen me maar van het kastje naar de muur stuurt.
Ik wil graag alsnog het artikel ontvangen waar ik voor betaald heb! En hopelijk word dit dat nu opgelost!!! Ik ben al 2 maanden verder niet normaal dit.
Zelfs hierbij zeggen ze nu dat ze dat niet gaan doen terwijl hun eigen mail was wilt u een herzending of een terugbetaling.
Er word nergens aan gehouden
Gewenste Oplossing:
Ik wil nu een herzending, en de bestelling alsnog ontvangen waarvoor ik betaald heb!!!