Klacht: Onterecht Beeindigen verzekering (pensioen)

op 09 januari 2015 over Interpolis in de categorie Verzekering

ik heb een koopsomrekening met polisnr 60262754 bij Interpolis. In de brief dd 1 oktober 2014 met polisnr 60262754 wordt mij gevraagd een keuze te maken uit 3 mogelijkheden. Ik heb in de mail van 23 november 2014 aangegeven (zie bijlage) de verzekering te willen verlengen tot 1 januari 2017. ik heb op 8 januari 2015 een brief ontvangen dd. 5 januari 2015 waarin wordt medegedeeld dat de koopsomrekening met polisnr 60262754 op 1 januari 2015 is geëindigd. omdat ik het daarmee niet is ben, heb ik vandaag contact opgenomen met Interpolis. Zij gaven aan op 24 november 2014 mij per mail gevraagd te hebben om aanvullende gegevens. ik heb deze mail niet ontvangen. Op mijn vraag: waarom is dit niet per post verstuurd, zoals alle correspondentie die ik van Interpolis krijg, werd gezegd dat de aanvullende formulieren alleen per mail naar mij zijn verstuurd.
Er werd gezegd dat ik deze mail moet hebben gehad. Dus ik heb gevraagd of zij een ontvangstbevestiging van mij hebben ontvangen. nee maar er wordt vanuit gegaan dat ik de mail heb.
Op de vraag waarom ik niet ben opgebeld werd gezegd dat ze mijn telefoon nummer niet hebben, dit is vreemd omdat ik bij schade melding gewoon terug gebeld wordt!

Voortzetting van mijn Polis zoals is aangegeven

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Interpolis in behandeling genomen

Bericht van Interpolis

5 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw melding op dit forum. Wij stellen het op prijs dat u de moeite hebt genomen uw ongenoegen kenbaar te maken.Natuurlijk laat ik uw klacht onderzoeken. U ontvangt van één van de klachtenbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) een inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten.Met vriendelijke groet,Klachtenmanagement Interpolis

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Interpolis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Interpolis

Heeft op 12 januari 2015 om 11:18 geantwoord

Verzekerde stuurt Interpolis de betreffende mail toe. Als deze binnen is laten we de verzekering verlengen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tom den Boer