Klacht: mdevanbeek

mdevanbeek op 04 april 2021 over Interpolis in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn lamellen van de roluiken waren bevroren door sneeuw en vorst
en dan ben ik wel verzekerd en dan weer niet graag duidelijkheid

Gewenste Oplossing:

als ze het een keer goed uitleggen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Interpolis in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Interpolis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Interpolis

Heeft op 06 april 2021 om 09:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van Beek,

Bedankt voor uw melding op dit forum. Fijn dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent.

Natuurlijk onderzoeken wij uw klacht. U ontvangt van één van de klachtenbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) onze inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten.

We sluiten de klacht op deze site af.

Met vriendelijke groet,
Klachtenmanagement Interpolis

mdevanbeek

Heeft op 06 april 2021 om 14:47 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

nog niet opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door mdevanbeek