Mijn Klacht:
mijn lamellen van de roluiken waren bevroren door sneeuw en vorst
en dan ben ik wel verzekerd en dan weer niet graag duidelijkheid
Gewenste Oplossing:
als ze het een keer goed uitleggen

mijn lamellen van de roluiken waren bevroren door sneeuw en vorst
en dan ben ik wel verzekerd en dan weer niet graag duidelijkheid
als ze het een keer goed uitleggen
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Interpolis in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Interpolis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 06 april 2021 om 09:23 geantwoord
Beste mevrouw van Beek,
Bedankt voor uw melding op dit forum. Fijn dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent.
Natuurlijk onderzoeken wij uw klacht. U ontvangt van één van de klachtenbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) onze inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten.
We sluiten de klacht op deze site af.
Met vriendelijke groet,
Klachtenmanagement Interpolis
Heeft op 06 april 2021 om 14:47 geantwoord
nog niet opgelost