Mijn Klacht:
Vanmiddag is een klant van Interpolis bij ons aan de balie geweest (Rabobank De Zuidelijke Baronie) om scahde aan zijn auto te melden. Samen hebben wij gebeld naar Interpolis en meneer mocht vervolgens zijn verhaal doen. Er was iemand achteruit tegen zijn stilstaande auto aangereden. Meneer wil dit netjes doorgeven aangezien het zo op het formulier staat beschreven en meneer wordt verteld dat jullie daar niets mee doen en dat ‘iedereen’ zou weten dat het schadeformulier in zo’n geval niet opgestuurd hoeft te worden. De mevrouw die de klant aan de telefoon had bleef heel de tijd hetzelfde verhaal herhalen en meneer had het gevoel dat hij zijn verhaal niet mocht doen en dat hij niet serieus werd genomen en respectloos werd behandeld.
Gewenste Oplossing:
Een excuses voor meneer lijkt me op zijn plaats. Wij stonden er ook een beetje van te kijken hoe meneer te woord werd gestaan. Naar onze mening heeft meneer zich nog netjes ingehouden.
