Klacht: Klacht service

Hans Hamels op 18 januari 2013 over Interpolis in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmiddag is een klant van Interpolis bij ons aan de balie geweest (Rabobank De Zuidelijke Baronie) om scahde aan zijn auto te melden. Samen hebben wij gebeld naar Interpolis en meneer mocht vervolgens zijn verhaal doen. Er was iemand achteruit tegen zijn stilstaande auto aangereden. Meneer wil dit netjes doorgeven aangezien het zo op het formulier staat beschreven en meneer wordt verteld dat jullie daar niets mee doen en dat ‘iedereen’ zou weten dat het schadeformulier in zo’n geval niet opgestuurd hoeft te worden. De mevrouw die de klant aan de telefoon had bleef heel de tijd hetzelfde verhaal herhalen en meneer had het gevoel dat hij zijn verhaal niet mocht doen en dat hij niet serieus werd genomen en respectloos werd behandeld.

Gewenste Oplossing:

Een excuses voor meneer lijkt me op zijn plaats. Wij stonden er ook een beetje van te kijken hoe meneer te woord werd gestaan. Naar onze mening heeft meneer zich nog netjes ingehouden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.

Bericht van Interpolis

12 jaren geleden - Beste mevrouw Snelders, Hartelijk dank voor uw bericht. Bij het klachtenteam van onze Schadeafdeling vroeg ik na wat er in uw dossier gebeurde. De klachtbehandelaar neemt contact met u op. Wilt u in de tussentijd contact met ons opnemen of extra informatie uitwisselen? Stuurt u dan een e-mail naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Klachtenmanagement Interpolis

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb Interpolis een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Interpolis in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Interpolis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Interpolis

Heeft op 22 februari 2021 om 16:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer, mevrouw,

We zagen dat de klacht op deze site nog open staat en sluiten dit bericht.

Bedankt voor uw melding op dit forum. Fijn dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent.

Natuurlijk onderzoeken wij uw klacht. U ontvangt van één van de klachtenbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) onze inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten.

We sluiten de klacht op deze site af.

Met vriendelijke groet,
Klachtenmanagement Interpolis

Alle klachten die gemeld zijn door