Mijn Klacht:
Op 21 januari jl. miste ik mijn mapje waar o.a. mijn rijbewijs en kentekenbewijs inzaten! Uit paniek belde ik Interpolis afdeling schade of ik verzekerd was en deed mijn verhaal. Ik hoorde dat ik NIET was verzekerd en hoorde dat ik me er wel voor kon verzekeren wat niet geruststellend was natuurlijk! Ik vroeg of ze iets voor mij konden betekenen omdat ik dit jaar 21 jaar klant was of uit coulance mij konden bijstaan. De schadeafdeling deed een verzoek en ik kreeg een afwijzing van de afdeling ‘coulance’ en dacht waar is de afdeling ‘coulance’ dan voor? Ik sprak een lieve dame vd afdeling schade ze zou een klacht indienen en ik miste een oproep van afdeling klachten en belde meteen terug maar ze belde 10 min voor sluitingstijd? Ik belde de dag erna netjes terug kreeg een collega ad telefoon, ik vroeg of de betreffende collega mij kon bellen die mij gebeld had en hoorde van déze collega ‘mevrouw wij kunnen NIETS voor je betekenen’? Ik werd boos ipv geruststelling en empathie zei ik tegen haar wie denk je dat je bent dat je het er nog eens inwrijft ik voel me al naar ipv dat Interpolis mij geruststelt! En ze zei tegen mij u zit nu hoog in de emotie?! Ik dacht serieus?! Ik zei ik wil dat de directie mij telefonisch benadert, waarop ze zegt ‘ik laat je mijn collega terugbellen’? Ik zeg ‘ik wil niet teruggebeld worden door haar daar ik ook al een nare mail heb ontvangen van jullie afdeling, ik wil dat de directie mij gaat terugbellen!’ Erna heb ik een mail van de klachtenafdeling ontvangen dat hun mijn dossier gingen sluiten en ze verzochten mij niet meer terug te bellen en de afdeling klachten zouden mij geen antwoord méér geven wanneer ik wéér contact zou opnemen?! Ze verzochten mij ook de Rabobank niet méér te bellen?! Ik ben klant! Ik bepaal wanneer mijn dossier gesloten word en dat ik de Rabobank op de hoogte stel van hun mail waarin ze mij ondermijnen en de mond snoeren en en! Rabobank is op de hoogte ik heb een klacht ingediend en de afdeling klachten gaat van van mij leren hoe je met klanten omgaat daar ik uit de dienstverlening kom! €85,48 betaal ik iedere maand netjes al bijna 21 jaar en steeds wéér heeft déze afdeling een grote ‘bek’ tegen mij grof gezegd terwijl iedere instantie zo goed voor mij is! Petje af vd Rabobank en Klacht.nl maar ik ben nu zover dat ik gisteren de Rabobank belde dat ik weg wil bij Interpolis! Ik kan de naam niet meer zien of horen na bijna 21 jaar! En dat omdat ik mijn verhaal graag wilde doen bij de directie van Interpolis wat ik jaren geleden al deed met positief resultaat omdat toen ook de afdeling klachten zo laf en onder mijn niveau reageerde! Dat ik mijn verhaal hier plaats zegt genoeg! Ik kreeg een mail van Interpolis met een zogenaamde ondertekening van een manager?! Ze verstoppen zich achter een mail ik ben een mens van vlees en bloed met gevoel waar ik trots op ben! Een trap onder hun kont moeten ze krijgen schamen moeten ze zich! Ipv ‘oh mevrouw wat vervelend voor u, ik ga kijken of ik iets voor u kan betekenen zodat u zich veilig en goed bij ons voelt en gesteund en getroost en gerustgesteld als klant bij Interpolis.
Gewenste Oplossing:
Een telefoontje van de directie van Interpolis. Ik wil geen enkel contact meer met de klachtenafdeling! Een excuus voor déze traumatische ervaring bij Interpolis! Hun ondermijnende mails lezen, vaak bellen met lange wachttijden, dit is niet de eerste keer dat Interpolis een reden zoekt om niet uit te betalen mijn vertrouwen is weg. Excuses, geld voor déze traumatische ervaring en boos worden omdat ze niet het vermogen hebben om dit netjes van begin af aan af te handelen wat de Rabobank ook bevestigd! ze hebben alle correspondentie van Interpolis van mij als bewijs. Ik ben razend! Dat ik een nieuwe start wil maken bij een nieuwe verzekeraar wat zegt dat over Interpolis?