Klacht: Jullie zijn telefonisch onbereikbaar

Gewaardeerde klant op 21 april 2023 over Interpolis in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 19april, met auto, aanrijding gehad,wilde schade melden en moest 30 minuten wachten, moest naar Interpolis rijden om klacht door te geven, is netjes afgehandeld en doorgegeven naar rechtsbijstand Achmea, email ontvangen en meteen gebeld, weer wachttijd van 30 minuten want ik wilde een Europees schadeformulier aanvragen, nu was er weer een storing en weer een wachttijd, toen weer Interpolis gebeld voor schadeformulier en WEER een wachttijd om 8.30uur.
Als jullie mij niet meer als klant willen 1 telefoontje van jullie is genoeg
Ik betaal netjes mijn premies ben nog nooit overgestapt, maar ben er over aan het nadenken
Ik dacht altijd de klant is koning, maar voel mij meer een paria

Gewenste Oplossing:

Meer bereikbaarheid, sneller worden geholpen en niet steeds naar internet verwijzen, er zijn nog steeds mensen die geen smartphone of een modern tablet hebben.
Willen jullie alleen digitaal werken ben dan eerlijk en zeg het, maar geef mij dan ook een modern tablet of een smartphone en beltegoed kado.
Zo kunnen jullie niet met jullie klanten omgaan
Mvg miek marse

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Interpolis in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Gewaardeerde klant