Klacht: Interpolis:”Alles” in een polis- Waterschade en schadeclaim

user-152045 op 08 januari 2013 over Interpolis in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een waterschade gemeld op d.d. 4 oktober 2012. Interpolis heeft vriendelijk gereageerd snelle actie genomen. op twee plekken zijn de oorzaken gevonden. Expert is geweest. hij zei dat alles is verzekerd wat de totaal schade is en ook de gevolg schades. Hij vroegte een offerte van wie de herstelwerkzaamheden gaat uitvoeren.
de aannemer heeft een offerte gestuurd. Later hoorden wij van Interpolis dat ze niet alles kan vergoeden omdat tegelwerk ivm kleur verschil is. Een muur van toilet ruimte moet gesloopt worden. hiervan moeten de wandtegels vervangen worden. wij kunnen geen de zelfde wandtegels meer vinden. Interpolis zegt en vind ook goed als wij een andere wandtegel op een muur hebben. het is ook zelfde verhaal bij badkamer. wij kunnen helaas nog niet de schade herstellen. Door de vocht is de muur beschimmeld. en stinkt ook. ik heb 2 kleintjes thuis ( 4 jaar en 1 jaar ). Schimmel in huis is gevaarlijk voor de gezondheid. we zijn bang dat de kinderen hiervan ziek kan worden. Wij willen naar rechtszaak te gaan als dit probleem niet door Interpolis opgelost kan worden. de kinderen raken de muur aan als wij niet opletten. wij moeten goed opletten dat ze daar niet aankomen maar schimmel kan door ademhalen ziekte veroorzaken. Wij zitten heel erg situatie en Interpolis neem geen serieuze actie. De gezondheid van mijn kinderen is niet betaalbaar!! Laatst is mijn dochter ziek geweest. Ze had rode vlekken rondom ze mond gekregen. Huisarts zei dat ze tegen iets allergisch zijn. Toen heb ik niet nagedacht dat door schimmel of zo iets maar dat kan wel. ik ga niet nog 3 maanden wachten wat Interpolis gaat zeggen. ze kijken alleen dat wij de polis betaald hebben of niet. ik betaal jaren mijn polis en dat is de eerste keer dat wij zo iets hebben gehad. en bij de eerste keer doen ze moeilijk om schade claim niet te vergoeden.

Gewenste Oplossing:

Als interpolis de totaal schadeclaim vergoed dan kunnen wij herstelwerkzaamheden laten starten. Anders wordt het nog erger en de gezondheid van ons blijft onder risico

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.

Bericht van Interpolis

12 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Bij het klachtenteam van onze Schadeafdeling vroeg ik na wat er in uw dossier gebeurde en of de afwijzing van de schade terecht was. Het kan enige dagen duren voordat ik daar bericht op terug krijg. Binnen een week laat ik hier op dit forum en in een e-mail aan u persoonlijk weten wat de bevindingen van de klachtbehandelaar zijn. Wilt u in de tussentijd contact met ons opnemen of extra informatie uitwisselen? Stuurt u dan een e-mail naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Klachtenmanagement Interpolis

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - u kunt via schadenummers alle informatie die tot nu toe geweest zijn, terug vinden. met vriendelijke groet,

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb Interpolis een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Geachte heer , mevrouw ik heb helaas nog niks gehoord van jullie. willen jullie aub een antwoord geven. Ik wil echt niet meer wachten. Steeds gaat de schades slechter.

Bericht van Interpolis

12 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Vervelend dat u van onze Schadeafdeling geen reactie hebt ontvangen. Ik vroeg de schadebehandelaar u met voorrang te beantwoorden. Met vriendelijke groet, Klachtenmanagement Interpolis

Bericht van Interpolis

12 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Van onze Schadeafdeling kreeg ik het bericht dat zij met u in overleg zijn over de afhandeling van uw schade. Met vriendelijke groet, Klachtenmanagement Interpolis

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Interpolis in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Interpolis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Interpolis

Heeft op 22 februari 2021 om 16:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer, mevrouw,

We zagen dat de klacht op deze site nog open staat en sluiten dit bericht.

Bedankt voor uw melding op dit forum. Fijn dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent.

Natuurlijk onderzoeken wij uw klacht. U ontvangt van één van de klachtenbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) onze inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten.

We sluiten de klacht op deze site af.

Met vriendelijke groet,
Klachtenmanagement Interpolis

Alle klachten die gemeld zijn door