Klacht: Interpolis zet klacht op opgelost, maar zet blinde gehandicapte man toch voor rechter

Bruce-Bella2016 op 29 maart 2021 over Interpolis in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is mijn tweede klacht over interpolis, de vorige hebben ze binnen 32 minuten op opgelost gezet, maar dat hebben ze alleen hier op klacht.nl gedaan er was niets opgelost!

En dan vandaag toch een mail sturen dat ze mijn blinde gehandicapte broer de 22ste toch voor de rechter laten komen.

Dan nog maar eens mijn broer zijn relaas, hij is vanwege een misdrijf in het ziekenhuis terecht gekomen, jammer genoeg blind en verlamd was het resultaat.

In het begin dachten we een beroerte maar al heel snel bleek er veel meer achter te zitten, door deze situatie en zijn veiligheid hebben wij de woning op moeten zeggen en daardoor was mijn broer maanden nergens op papier te vinden, Na 6 maanden ziekenhuis naar de revalidatie.

Nu zijn er natuurlijk rekeningen door deze situatie waar niemand wat vanaf wist, nergens terecht gekomen, interpolis heeft ze naar het oude adres gestuurd waar hij al heel lang niet meer woon.

Andere bedrijven zijn heel coulant geweest vanwege de verschrikkelijke situatie, maar interpolis vind het waarschijnlijk dat mijn broer nog niet genoeg heeft meegemaakt en sleep hem dus de 22ste voor 3 x 19 euro voor de rechter, die ik trouwens uit coulance naar het bedrijf wou betalen, maar NEE, ze willen ook alle extra kosten die SYNCASSO heb gerekend, dus een gevalletje van sorry dat u het slachtoffer ben en verschrikkelijk dat u nu blind ben maar we zien u toch voor de rechter!

Dat zal heel ingrijpend voor mijn broer zijn, durf en kan het ook nog niet tegen deze man zeggen, VERSCHRIKKELIJK GEWOON!

Gewenste Oplossing:

NIET MEER OP OPGELOST ZETTEN TERWIJL DAT NIET ZO IS!

En doe het enige juiste, dit is te gek voor woorden!

Ben er klaar mee, anders zal ik de rechter wel laten oordelen de 22ste, neem mijn broer mee en zal dit hele verhaal door de rechter laten beoordelen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Interpolis in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Interpolis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Interpolis

Heeft op 29 maart 2021 om 13:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Rietdijk,

Bedankt voor uw melding op dit forum. Fijn dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent.

Natuurlijk onderzoeken wij uw klacht. U ontvangt van één van de klachtenbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) onze inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten.

We sluiten de klacht op deze site af.

Met vriendelijke groet,
Klachtenmanagement Interpolis

Bruce-Bella2016

Heeft op 29 maart 2021 om 13:32 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

In overleg met familie, onder da aandacht van de media gooien, misschien dat er dan geluisterd word!

Alle klachten die gemeld zijn door Bruce-Bella2016