Mijn Klacht:
Dit is mijn tweede klacht over interpolis, de vorige hebben ze binnen 32 minuten op opgelost gezet, maar dat hebben ze alleen hier op klacht.nl gedaan er was niets opgelost!
En dan vandaag toch een mail sturen dat ze mijn blinde gehandicapte broer de 22ste toch voor de rechter laten komen.
Dan nog maar eens mijn broer zijn relaas, hij is vanwege een misdrijf in het ziekenhuis terecht gekomen, jammer genoeg blind en verlamd was het resultaat.
In het begin dachten we een beroerte maar al heel snel bleek er veel meer achter te zitten, door deze situatie en zijn veiligheid hebben wij de woning op moeten zeggen en daardoor was mijn broer maanden nergens op papier te vinden, Na 6 maanden ziekenhuis naar de revalidatie.
Nu zijn er natuurlijk rekeningen door deze situatie waar niemand wat vanaf wist, nergens terecht gekomen, interpolis heeft ze naar het oude adres gestuurd waar hij al heel lang niet meer woon.
Andere bedrijven zijn heel coulant geweest vanwege de verschrikkelijke situatie, maar interpolis vind het waarschijnlijk dat mijn broer nog niet genoeg heeft meegemaakt en sleep hem dus de 22ste voor 3 x 19 euro voor de rechter, die ik trouwens uit coulance naar het bedrijf wou betalen, maar NEE, ze willen ook alle extra kosten die SYNCASSO heb gerekend, dus een gevalletje van sorry dat u het slachtoffer ben en verschrikkelijk dat u nu blind ben maar we zien u toch voor de rechter!
Dat zal heel ingrijpend voor mijn broer zijn, durf en kan het ook nog niet tegen deze man zeggen, VERSCHRIKKELIJK GEWOON!
Gewenste Oplossing:
NIET MEER OP OPGELOST ZETTEN TERWIJL DAT NIET ZO IS!
En doe het enige juiste, dit is te gek voor woorden!
Ben er klaar mee, anders zal ik de rechter wel laten oordelen de 22ste, neem mijn broer mee en zal dit hele verhaal door de rechter laten beoordelen.
