Klacht: Interpolis wil geen overzicht verschaffen over ingediende facturen

Erik12345 op 27 februari 2013 over Interpolis in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Elk jaar krijg vraag ik voor mijn vrouw die heel veel zorgkosten heeft (baarmoederhalskanker), een jaaroverzicht bij Interpolis aan over alle kosten die wij hebben ingediend, en wat hiervoor onze bijdrage is geweest die we kunnen opgeven bij de Belastingdienst. Omdat het wel minstens 50 facturen zijn die wij hebben ingediend, is het nodig om zo’n overzicht te ontvangen omdat het niet te doen is om alle declaraties handmatig te gaan berekenen.

Nu wordt ons verteld dat dit niet meer mag. Ze kunnen het wel, maar het mag gewoon niet meer! Het is maar een druk op de knop voor hun en erg waardevol voor ons!

Omdat wij dat overzicht niet krijgen, kunnen wij nu niet goed alle kosten opgeven bij de Belastingdienst.

Gewenste Oplossing:

Wanneer er een overzicht wordt toegestuurd van de ingediende facturen waarbij staat welke bijdrage voor onszelf is. Idem zoals andere jaren is gebeurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Interpolis in behandeling genomen

Bericht van Interpolis

11 jaren geleden - Beste meneer, Hartelijk dank voor uw bericht. Bij het klachtenteam van onze Zorg vroeg ik na waarom wij de informatie die u vraagt niet kunnen verstrekken. Het kan enige dagen duren voordat ik daar bericht op terug krijg. Binnen een week laat ik hier op dit forum en in een e-mail aan u persoonlijk weten wat de bevindingen van de klachtbehandelaar zijn. Wilt u in de tussentijd contact met ons opnemen of extra informatie uitwisselen? Stuurt u dan een e-mail naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Klachtenmanagement Interpolis

Bericht van Interpolis

11 jaren geleden - Beste meneer, Zojuist had in contact met de afdeling Zorg. Eén van mijn collega's daar neemt deze week contact met u op over uw signaal om de zaak op te lossen. Ik vertrouw erop dat ik u op deze manier van dienst was. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, stuurt u deze dan aan [email protected]. Hier op het forum een bericht achterlaten kan natuurlijk ook. Met vriendelijke groet, Klachtenmanagement Interpolis

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Interpolis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Ik ben vandaag door iemand van Interpolis terug gebeld. Het overzicht van de ingediende nota's kan toch worden verstuurt en wordt binnen 2 weken naar ons opgestuurd. We wachten af. Wordt vervolgd....

Interpolis

Heeft op 04 maart 2013 om 17:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Eén van onze klachtbehandelaars heeft vandaag (4 maart) gesproken met meneer en hem uitgelegd waarom we geen jaaroverzichten meer versturen. Meneer gaf aan dat hij onze uitleg begrijpt. Bij wijze van uitzondering maken we nog een jaaroverzicht voor meneer.

Alle klachten die gemeld zijn door