Klacht: Blind, verlamd en totale onmacht, toch voor de rechter!

[email protected] op 23 maart 2021 over Interpolis in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn broer is het slachtoffer geworden van een misdrijf waardoor hij nu blind en verlamd is. Tijdens dit relaas zijn zijn bankrekeningen leeg gehaald en is hij alles kwijt geraakt.

Hij heeft meer dan 7 maanden in een ziekenhuis gelegen, daarna na revalidatie, en door deze situatie en voor zijn veiligheid was zijn woning opgezegd, daar was weer een gevolg dat mijn broer maanden lang qua post eigenlijk verdwenen was.

En tijdens deze periode zijn er natuurlijk rekeningen door pure onmacht totaal nooit aangekomen.

Wisten ook niet wat voor rekeningen mijn broer eigenlijk allemaal had, want de mensen die zijn bankrekeningen hadden leeg gehaald, hadden ook alle post en papieren meegenomen toen wij eindelijk de woning konden betreden.

Nu wil syncasso of achmea gewoon niet geloven dat dit gebeurt is.

Dus hebben ze mijn broer voor 3 rekeningen van 19 euro voor het gerecht gedaagd, de 22ste april moet hij ter zitting verschijnen, schandalig!

Heb al aangeboden de rekeningen te betalen, maar niet de extra kosten want als er 1 tekstvoorbeeld van onmacht is, is het mijn broer wel.

Heb het nog niet tegen mijn broer gezegd want vind het verschrikkelijk dat ik tegen deze man moet zeggen na alles te hebben verloren, vooral natuurlijk zijn zicht dat hij naar de rechtbank moet
.
Heb nog nooit zo een gebrek aan empathie of inzicht meegemaakt, dit is ook het enige bedrijf dat deze houding heeft aangenomen!

Gewenste Oplossing:

Een menselijke reactie , zodat ik de 22ste april deze man niet voor de rechter moet plaatsen!
En een oprecht excuus vanwege dat ze naar mijn mening denken dat dit een verzinsel is, was het maar een verzinsel!!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Interpolis in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Interpolis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Interpolis

Heeft op 23 maart 2021 om 14:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Rietdijk,

Bedankt voor uw melding op dit forum. Fijn dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent.

Natuurlijk onderzoeken wij uw klacht. U ontvangt van één van de klachtenbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) onze inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten.

We sluiten de klacht op deze site af.

Met vriendelijke groet,
Klachtenmanagement Interpolis

[email protected]

Heeft op 23 maart 2021 om 14:14 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Aangezien dit een heel aangrijpende periode in ons leven is, en levens veranderend voor mijn broer is, en interpolis extra stress heeft bezorgd, vanwege de niet gelovende houding richting ons. vind ik dit geen gepast antwoord,(binnen 14 dagen hoort u wat)..
Wil hier z.s.m een juiste respons op!

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]