Mijn Klacht:
Begin augustus heeft mijn moeder per abuis mijn telefoon van mijn balkon laten vallen.
Ze is 73 jaar en werd tijdens het opstaan duizelig waarbij ze zich aan de balustrade vastgreep waar mijn telefoon lag.
Zelf was ik even niet op het balkon aanwezig daar er iemand aangebeld had.
Dit opgegeven bij interpolis, moeder is al 30 jaar verzekerd bij ze en heeft zover ik weet één schadegeval opgegeven in al die jaren.(proberen altijd alles zelf op te lossen en zijn eerlijk)
Ze wordt nu telkens bestookt met mails waarin ze kéér op kéér de situatie uit moet leggen.
Ook zelf heb ik meerdere mails ontvangen over de toedracht, het hele gebeuren ervaren we als zéér vervelend, ze zijn écht op zoek naar een klein puntje om niet uit te hoeven keren.
Al met al een zeer zielige bedoening en het lijkt erop dat ze geen klanten meer willen, nou ja….wel willen maar niet uitkeren.
Vroeger was er een tussenpersoon die alles netjes regelde, klantvriendelijk en service is ver te zoeken.
Wél betalen maar er een administratieve rompslomp van maken als er uitgekeerd dient te worden!
De heer of mevr S. Binda zal vast werkgever van de dag zijn, trots op je!!!! Jij ook op jezelf????
QS06596059-002
Gewenste Oplossing:
Overgaan tot uitkeren en stoppen met onnodige zogenaamde aanvullende informatie op te vragen, dit is mensen gewoon tergen en ervoor zorgen dat ze de moed opgeven en al zeker geen volgende declaratie in durven te dienen!!!!