Klacht: Afwijzing schadeclaim door partijdige schade expert Interpolis/Achmea

Rich71 op 14 mei 2013 over Interpolis in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn autoverzekeraar weigert mijn schadeclaim te honoreren in verband met -beweerdelijke- fraude/onwaarachtige opgave. Hiervan is volstrekt geen sprake en nog minder heeft de verzekeraar dit aangetoond. Zij hebben mij onlangs laten weten dat zij mijn verzekeringen opzeggen en ze willen tevens de onderzoekskosten op mij verhalen.

Ik lijd aanzienlijke schade als gevolg van de handelwijze van mijn autoverzekeraar, nu ik mij niet eenvoudig elders kan verzekeren. Bovendien ben ik, nu schade-uitkering uitblijft, niet in staat een vervangende -gelijkwaardige- auto aan te schaffen.

Kwestie is met name ontstaan doordat Interpolis een eigen expert van Interpolis/Achmea heeft ingeschakeld, die een zeer partijdige en vele onwaarheden in het onderzoeksrapport heeft vermeld en zich niet aan de feiten heeft gehouden.Inmiddels is de zaak bij de rechtsbijstand neergelegd die een contra expertise heeft aangevraagd.

Gewenste Oplossing:

De oplossing die gevonden kan worden is dat er door mediation naar een oplossing gezocht kan worden, waar beiden partijen in kunnen vinden. Het totaal afwijzen van een schade claim is te gek voor woorden om het zo gemakkelijk op het achterhouden van informatie te gooien. Daarnaast verzoek ik de melding bij het CIS te verwijderen, gezien bovenstaande kwestie nog niet het laatste is uitgesproken.

Zelf ben ik bereid dit tot de rechtbank en zelfs bij de Nivre aan te vechten gezien de hele situatie niet volgens de regels is verlopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.

Bericht van Interpolis

11 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Bij het klachtenteam van onze Schadeafdeling vroeg ik na wat er in uw dossier gebeurde en of de afwijzing van de schade terecht was. Ik vroeg de Schadeafdeling om uw klacht inhoudelijk rechtstreeks met u te bespreken. Wilt u in de tussentijd contact met ons opnemen of extra informatie uitwisselen? Stuurt u dan een e-mail naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Klachtenmanagement Interpolis

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb Interpolis een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Interpolis in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Interpolis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Interpolis

11 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Van het klachtenteam van onze Schadeafdeling begreep ik dat uw klacht bij ons via uw Rechtsbijstandverzekering bij ons in behandeling is. Wij zijn in overleg met deze partij over uw dossier. Omdat de zaak in behandeling is, sluiten wij op deze site de klacht. Hebt u vragen of opmerkingen, neemt u dan contact met ons op via [email protected]. Met vriendelijke groet, Klachtenmanagement Interpolis

Interpolis

Heeft op 17 mei 2013 om 16:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Omdat de zaak in behandeling is via de Rechtsbijstandverzekering van klager sluiten wij op deze site de klacht.

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Geachte klantenservice, Mijn klacht is nog steeds niet opgelost en ook mijn klacht die ik via [email protected] een aantal weken geleden heb ingediend is nog steeds onbeantwoord gebleven. Het verbaasd mij zeer dat u deze klacht als opgelost hebt opgegeven terwijl dit niet het geval zou zijn. Zolang er geen duidelijk en eerlijk antwoord op mijn ingediende klact wordt gegeven blijft deze klacht als niet opgelost. Met vriendelijke groet, Ontevreden klant Interpolis/Achmea verzekeringen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Interpolis beoordeeld.

Rich71

Heeft op 03 november 2013 om 07:31 geantwoord

03-11-2013 De klacht omtrent Interpolis/Achmea is helemaal niet opgelost. Zelf de klachten behandeling wordt door Interpolis/Achmea gemanipuleerd, schandalig en zeer schaamteloos.

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Geachte Klantenservice, Bovenstaande klacht is nog steeds na 11 maanden niet opgelost al heeft de contra expert in zijn expertise rapport aangegeven dat de onderzoeker van de Interpolis/Achmea het onderzoeksrapport bewust heeft gemanipuleerd om tot afwijzing van de schadeclaim te komen. Momenteel loopt er een klacht tegen de onderzoeker die binnen 4 weken verantwoording moet afleggen bij de Klachten commissie van het Nivre te Rotterdam. De vragen van mijn rechtsbijstand verzekering blijven door Interpolis onbeantwoord en bijlagen worden bewust achtergehouden om vertraging in deze kwestie zo lang als mogelijk te creëren. Kortweg een verzekering dat door de fusie met Achmea géén betrouwbare verzekering meer is geworden, dat de slogan "Glashelder niet waardig meer is"! Na 13 jaar verzekerd te zijn geweest bij Interpolis overgestapt naar een verzekering dat ten minst wel de klanten echt serieus neemt. De lopende verzekeringskwestie wordt nog vervolgd en zal tot de rechter uitgevochten worden.

Bericht van Interpolis

11 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Gezien het feit dat deze zaak in behandeling is bij onze Schadeafdeling gaan wij niet inhouidelijk op dit forum op uw zaak in. Wilt u in de tussentijd contact met ons opnemen of extra informatie uitwisselen? Stuurt u dan een e-mail naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Klachtenmanagement Interpolis

Alle klachten die gemeld zijn door