Mijn autoverzekeraar weigert mijn schadeclaim te honoreren in verband met -beweerdelijke- fraude/onwaarachtige opgave. Hiervan is volstrekt geen sprake en nog minder heeft de verzekeraar dit aangetoond. Zij hebben mij onlangs laten weten dat zij mijn verzekeringen opzeggen en ze willen... Lees meer
Interpolis glashelder, is een beetje erg vertroebeld want ze willen de schade die een client van hun aan mijn voertuig heeft veroorzaakt niet vergoeden!!
Terwijl er toch duidelijk sprake is dat deze schade is veroorzaakt door hun client Lees meer
Ik heb heel lang met een onopgelost probleem gezeten tot ik een collega sprak die mij verwees naar een site genaamd SCHADEOPLOSSING.NL had ik het maar eerder geweten ze hebben mij zeer correct en goed geholpen en het probleem binnen... Lees meer
Ik moetweer een nieuwe klacht aanmaken, want Interpolis heeft ook de laatste klacht aangemerkt als opgelost, zonder ook maar een poging te doen iets op te lossen. Dat is wel makkelijk scoren op die manier.
Hier mijn antwoord op de reactie... Lees meer
In het standaardantwoord op mijn klachten schrijft Interpolis dat het geen fouten heeft gemaakt. De advocaat zou dit gezegd hebben en die spreken altijd de waarheid.
De belangrijkste fouten zijn gemaakt in het schaderapport. Ik zal het als bijlage... Lees meer
Elk jaar krijg vraag ik voor mijn vrouw die heel veel zorgkosten heeft (baarmoederhalskanker), een jaaroverzicht bij Interpolis aan over alle kosten die wij hebben ingediend, en wat hiervoor onze bijdrage is geweest die we kunnen opgeven bij de Belastingdienst.... Lees meer
Geachte mijnheer/ mevrouw,
Ik ben erg ontevreden over het product wat ik afneem via de Rabobank. Er zit bij mijn autoverzekering een rechtsbijstand verzekering. Deze zit er volgens mevrouw Woestof van de Rabobank gratis bij. Ik heb gevraagd om een premie... Lees meer
Op deze manier wil ik nog een keer mijn klacht kenbaar maken aan Interpolis. Op mail en brieven regeert Interpolis niet en als ik naar de klachtenafdeling bel word ik niet serieus behandeld.
In het kort: Op mijn tuinbouwbedrijf... Lees meer
Vanmiddag is een klant van Interpolis bij ons aan de balie geweest (Rabobank De Zuidelijke Baronie) om scahde aan zijn auto te melden. Samen hebben wij gebeld naar Interpolis en meneer mocht vervolgens zijn verhaal doen. Er was iemand achteruit... Lees meer
Wij hebben een waterschade gemeld op d.d. 4 oktober 2012. Interpolis heeft vriendelijk gereageerd snelle actie genomen. op twee plekken zijn de oorzaken gevonden. Expert is geweest. hij zei dat alles is verzekerd wat de totaal schade is en ook... Lees meer