Klacht: Geen mogelijkheid voor betaling bij vergeten van de pinpas

op 06 juni 2018 over Interparking in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

laatst was ik gepakreerd bij parkeer garage cadenza, beheerd door interparking ( https:www.interparking.nlenfind-parkingCadenza ) . Na terug te komen uit de stad wilde ik afrekenen. EUR 3,-. Bleek ik mijn pinpas vergeten te zijn, ik had echter wel contant geld bij me. Nu kan er alleen betaald worden met pinpas bij de garage, nu kon ik er dus niet uit. Via de meldpaal contact gehad met de beheerder, echter had hij geen oplossing voor me. Er werd verteld dat ik maar iemand op straat moest aanspreken om de pinpas van te lenen zodat de poort open kon gaan.

Via twitter heb ik al een klacht bij hun ingediend, echter bied dit geen voldoende uitkomst. Er is bij het vergeten of stukgaan van de pinpas geen enkele mogelijkheid om de garage te verlaten. Dit vind ik een kwalijke zaak

Gewenste Oplossing:

Maak betalen mogelijk met contant geld als de pinpas vergeten of kapot is. Desnoods met een bijgelegen service kantoor waar je naar toe kan lopen voor de afhandeling.

Alle klachten die gemeld zijn door Jobert