Klacht: Verkeerde product

op 27 oktober 2019 over Internetwinkels - Algemeen in de categorie Internetshops - Algemeen

Op Www.lithogalerie.nl hebben wij gymschoenen besteld voor €62,84. Dit werd door Yendshop London Gb afgeschreven. Na een lange periode ontvingen wij een namaak Gucci zonnebril die wij niet nodig hebben. Na melding dat wij verkeerde product hadden ontvangen werd meegedeeld door mailbox@customerservicesglobal.com dat de schoenen niet meer beschikbaar zijn en of wij de bril willen houden voor een refund van 40%. Wij willen dit niet. Cs6 geeft vervolgens aan dat als wij 100% refund willen wij de zonnebril terug moeten sturen naar China voor eigen kosten (25€!!).

Of het juiste product of gehele bedrag retour zonder dat wij frankeringskosten hoeven te betalen voor foutief toegestuurde product

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Internetwinkels - Algemeen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Internetwinkels - Algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tvlasman