Klacht: Vaak te weinig productinformatie

op 04 december 2019 over Internetwinkels - Algemeen in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij veel webshops (met name de kleinere) ontbreekt vaak goede productinformatie of -specificaties, -afmetingen, enz. Regelmatig moeten artikelen dan weer terug gestuurd worden. Vaak voor rekening klant. Dit zorgt ook voor onnodig transport en dus milieuvervuiling. Los van irritatie bij de klant. Dit zou meer aandacht moeten krijgen in het keurmerk voor webshops.

Gewenste Oplossing:

Webshops dienen verplicht te worden om te zorgen voor een goede productspecificatie, zodat de klant echt kan zien wat hijzij laat bezorgen. Hierdoor ook minder retoursturen en minder milieuschade (transport, verpakkingafval).

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Internetwinkels - Algemeen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Internetwinkels - Algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bert-N