Klacht: SmartPods geen retour zending

op 06 november 2019 over Internetwinkels - Algemeen in de categorie Internetshops - Algemeen

Goedendag, ik heb onlangs SmartPods gekocht een soort vervangers van airpods. De SmartPods zijn niet gebruikt alleen de verpakking is eraf. Ik heb contact opgezocht met SmartPods het bedrijf zelf alleen die zeiden dat ik ze niet meer retour mag sturen omdat de verpakking eraf is gehaald. Op de site zelf staat dat ik ze echter wel mag terugsturen als ze maar niet gebruikt zijn, of als ze niet bevallen. Nu mag ik ze dus niet retour sturen en krijg ik mijn geld er niet voor terug terwijl op de site staat dat als ze niet bevallen of iets je ze mag terugsturen op eigen kosten en je je geld terug krijgt.

Ik zou tevreden zijn als ik de SmartPods terug mag sturen en mijn geld per direct terug krijg.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Internetwinkels - Algemeen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Internetwinkels - Algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Suusvkasteren