Klacht: Bestelling China

op 30 maart 2020 over Internetwinkels - Algemeen in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb 24 maart na veel moeite op internet omdat alles uitverkocht was een oortthermometer besteld. Wat ik dacht bij een Nederlands bedrijf. Na mijn bestelling en betaling zag ik dat de thermometer uit China moest komen.
Dat was dus niet mijn bedoeling. Want ik wist dat dat lang gaat duren. Ik heb bijna direct een mail gestuurd dat ik mijn bestelling wil annuleren. Ik kreeg bericht terug dat dat niet meer mogelijk was. Ze konden de bestelling niet meer annuleren. Het is een beschermde mail waar je niet meer op kan reageren. Geprobeerd te bellen.een antwoordapparaat werken niet tijdens de Corona.

Ik ben dus niet tevreden. Ik vind het niet eerlijk dat het niet duidelijk wordt aangeven dat het uit China moet komen.. ik heb hier al eerder problemen mee gehad. Toen wilde ik mijn zending ook nog terug zenden omdat het te groot was. Ik moest de retour zelf betalen. De terug betaling was bijna net zo duur als mijn bestelling. Ik heb het niet terug gezonden en het te groot product maar weggeven. Ik wil eigenlijk niets met een bestelling uit China te doen hebben.
Ik wil dus graag mijn betaling van 71- euro teruggestort hebben.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Internetwinkels - Algemeen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Internetwinkels - Algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Itie