Klacht: Internetkaping

op 29 april 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Mijn internetlijn van KPN is “gekaapt” door TELE 2. Sowieso bizar dat zoiets kan. Mijn winkel en website zijn volledig afhankelijk van internet. Het heeft waarschijnlijk 1 seconde geduurd om de lijn te kapen maar het “ontkapen” blijkt meerdere dagen te duren. Het bellen van 0800-0410 leid gelukkig tot minstens 20 minuten wachttijd waarna doorgeschakeld wordt en opgehangen zonder iemand gesproken te hebben. Eindelijk iemand aan de lijn en die weet dan te melden dat KPN niets kan betekenen en dat ik maar rustig moet wachten tot het opgelost is. KPN heeft alles gedaan wat zij konden namelijk een ticketnummer uitgezet. Wow. Daarmee is voor hun de kous af. Geen tijdsindicatie (kan wel even duren….) en geen oplossing (“je kan een dongel kopen” is hun oplossing. Dat is fijn voor klanten die willen pinnen in de winkel, kun ze hun pinpas in de dongel steken.) Contact met de afdeling die dan de ticketnummers krijgt is niet mogelijk. Waarom zou dat ook mogelijk zijn in 2016. Net als ergens een klacht kunnen deponeren. Laat je zakelijke klant maar de dupe zijn van het gestuntel van je bedrijf en in het ongewisse over oplossingen. Wat een belachelijk slecht bedrijf KPN.

Duidelijke informatie, rechtstreeks contact met de verantwoordelijken voor de oplossing, afspraken nakomen (wij bellen u binnen 3 uur terug en vervolgens nooit teruggebeld worden) en een enorme compensatie voor de gemaakte kosten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Magicunited