Mijn Klacht:
Zeer slechte internetdekking in duitsland frankrijk en spanje nabij en in grote steden ist te doen maar vaak met een snelheid waar de tranen van in de ogen springen heb hrt duurste abo en fsamsung galaxy s5 aangeschaft maakte geen verschil het is nog steeds ruk als een van de grootste providers mag vodafone weleens iets gaan ondernemen je kan al die miljoenen wel innen maar de klanten willen er iets voor terug ben vanaf het aller begin al klant maar wil waar voor mn geld en dat is nu niet het geval
Gewenste Oplossing:
Ben pasvtevreden als ik waar voor mn geld krijg dus ovral in de passportlanden een fatsoenlijke dekking van internet en telefoon

