Klacht: Internetbundel overschreden hoge kosten

op 24 mei 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 29-08-2016 heb ik een contract lopen bij Youfone, al die tijd ben ik netjes binnen mijn datalimiet gebleven en niks gemerkt. Tot mijn grootte verbazing stond er op mijn laatste factuur een bedrag van 167,57 waarvan 145,57 extra kosten waren voor 1455 MB internet buiten de bundel. Ik heb in deze periode geen enkele keer een melding gehad dat ik buiten mijn bundel ben gegaan en blijkbaar staat het dataplafond bij Youfone standaard uit waar ik niet van op de hoogte was gesteld. Zulke bedragen gaan gewoon nergens over om dit te rekenen zonder enige waarschuwing of sms.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als Youfone de extra kosten voor het internet kwijtscheld. Ze hebben dit zonder enig overleg opgelegd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 26 mei 2017 om 09:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 26 mei 2017 om 17:39 geantwoord

De mail gaat over een coulance bedrag van 20euro, hiermee ga ik zeker niet akkoord.

Alle klachten die gemeld zijn door BasHendriks