Klacht: internet zou gratis van 35mbit naar 5mbit gaan

op 21 januari 2014 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb sinds april ’12 xms abonnement 35mbit internet, telefoon en radio en televisie. In het begin is er al melding gemaakt van het feit dat de internetsnelheid gratis omhoog gebracht zou worden van 35 naar 50m.bit.

Volgens mij is dit nog steeds niet geregeld

Gewenste Oplossing:

svp alsnog gratis regelen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XMSNET in behandeling genomen

Bericht van XMSNET

3 jaren geleden - Beste meneer Berentsen, Bedankt voor uw klacht. U geeft aan dat de snelheid van uw abonnement kosteloos verhoogd zou worden van 35 naar 50 mbit. Gratis snelheidsverhoging Wij hebben de snelheidsverhoging direct voor u uitgevoerd. Het verschil in de abonnementskosten wordt maandelijks in mindering gebracht op de factuur. Wij wensen u veel plezier met de verhoogde internetsnelheid! Met vriendelijke groet, Sophie XMS Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XMSNET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XMSNET

Heeft op 22 januari 2014 om 14:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Berentsen,

Bedankt voor uw klacht. U geeft aan dat de snelheid van uw abonnement kosteloos verhoogd zou worden van 35 naar 50 mbit.

Gratis snelheidsverhoging
Wij hebben de snelheidsverhoging direct voor u uitgevoerd. Het verschil in de abonnementskosten wordt maandelijks in mindering gebracht op de factuur.

Wij wensen u veel plezier met de verhoogde internetsnelheid!

Met vriendelijke groet,
Sophie
XMS Webcare

Heeft op 22 januari 2014 om 20:06 geantwoord

Mij is nog niet duidelijk wat er bedoeld wordt met "het verschil in abonnementskosten wordt maandelijks in mindering gebracht op de factuur"

Reactie van de melder van de klacht To.Berentsen

3 jaren geleden - Mij is nog niet duidelijk wat er bedoeld wordt met "het verschil in abonnementskosten wordt maandelijks in mindering gebracht op de factuur"

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van XMSNET beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door To.Berentsen