Klacht: Internet wordt plots afgesloten in plaats van vertraagd bij overschrijding van databundel

op 12 mei 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb een abonnement waarbij de internetsnelheid wordt vertraagd bij overschrijding van de databundel. Deze maand ben ik er overheen gegaan. De verbinding is echter niet vertraagd maar verbroken.

De klantenservice zei dat de voorwaarden zijn aangepast. Bij overschrijding wordt voortaan de verbinding verbroken. Ik ben teleurgesteld dat dit zomaar wijzigt met tot gevolg dat ik geen toegang heb tot de dienst die ik afneem.

De telefoniste had een alternatief: In plaats van 150 minuten en 500MB bood zij 100 minuten en 1GB. Ik heb echter meestal genoeg aan 500MB en bel meer dan 100 minuten. Bovendien werkt dit aanbod alleen met 4G wat mijn toestel niet ondersteund.

De telefoniste zei niets te kunnen doen. Ik vind dat niet gepast. Ik betaal hetzelfde en krijg minder geleverd. Juist de gegarandeerde verbinding is de reden dat ik het abonnement liet doorlopen.

Ik verwacht dat Tele2 mij tegemoet komt door de wijziging ongedaan te maken of mijn databundel zonder extra kosten te verhogen tot 1GB zonder dat ik een nieuw toestel hoef te kopen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J. Keijzer