Klacht: Internet valt steeds weg

op 30 juni 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Doordat het modem/de router van Ziggo steeds uitvalt, hebben we een hele slechte internetverbinding en werkt het on demand gedeelte van de tv meestal niet.
Als ik bel met de klacht moet ik eerst zelf van alles uitdokteren, wat niet werkt en als er een monteur bij moet komen, moeten we zelf de voorrijkosten betalen.
Maar het is het modem van Ziggo wat niet werkt. We kunnen dat zien omdat de laatste keer dat er een monteur van Ziggo bij ons was, deze ons een tool heeft laten downloaden, waarop je kan zien welke routers er in de buurt zijn en hoe sterk ze uitzenden. Zelfs als ik bij de router van Ziggo ga staan, zendt onze eigen router, die we met een kabel aan de router van Ziggo hebben verbonden een beter, sterker signaal uit. Natuurlijk heeft de helpdeskmedewerker gezegd dat als het inderdaad aan hun modem ligt, we geen kosten hoeven te betalen, maar ik vind het heel slecht, dat Ziggo niet levert wat ze beloven en dan ook nog eens geen poging doen om het te verhelpen.

Als we normaal internet hebben en gewoon gebruik kunnen maken van on demand.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Reactie van de melder van de klacht Caro1964

8 maanden geleden - Ik heb ondertussen contact via de chat van ziggo gehad met een medewerkster en die heeft beloofd een nieuw modem op te sturen, vooralsnog zijn we gesust, wordt vervolgd. Ik heb weer hoop zeg maar.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Caro1964