Klacht: internet en telefoon

op 04 juni 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo sinds korte tijd zijn wij overgestapt naar ziggo we hadden al eerder met Ziggo alleen tv naar alle tevredenheid maar met het internet en telefoon wil het niet zo ,ook hebbeb we geen nummererkenning meer op de telefoon we hebben 31mei en 1juni en 2 juni helemaal geen verbinding gehad

Gewenste Oplossing:

wij willen gebeld of terug gemaild worden met een oplossing vergoeding voor drie dagen ellende

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door henk-ine@live.nl