Klacht: internet buiten bundel

op 28 september 2016 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds 2011 heb ik een sim only abbonement bij Simyo. Slechts 1 x eerder heb ik een hoge rekening ontvangen voor buiten de bundel internetten. Nu heb ik 2/3 maanden een hogere rekening. Ik heb mobiel internet op mijn mobiel al tijden uit staan en zet hem alleen aan als ik het echt nodig heb. Updates etc. staat allemaal uit. Deze maand moet ik alsnog 100,00 euro afrekenen. De klantenservice vind het ook wel vreemd en ziet ook het vreemde hoge gebruik maar kan er niets aan doen. Na ontvangst vd rekening direct mijn abo aangepast in afwachting van reactie. Na contact met de klantenservice heb ik gekeken of ik direct mijn abo kan opzeggen en zie ik dat ik gebruik kon maken van een voordeel abo dat 10,00 euro goedkoper is. maar dat kan nu niet omdat de bundel is aangepast. Als klant voel je je echt opgelicht door dit soort klantonvriendelijke praktijken

redelijk voorstel

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Simyo

Bericht van Simyo

2 maanden geleden - Beste Agnes1111, Wat ontzettend vervelend dat je hoge buitenbundelkosten hebt gemaakt! Het is heel begrijpelijk dat je daarvan baalt. Ook is het natuurlijk niet prettig dat je niet direct gebruik kon maken van de goedkopere bundels. Ik snap je frustratie! Wij willen je dus vragen om, als je dat nog niet hebt gedaan, ons te benaderen via onze eigen kanalen. Dit kan via email op Webcare@simyo.nl of via ons forum via www.simyo.nl/forum. Wij kijken dan graag naar je situatie. Vriendelijke groet, Simyo Webcare

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simyo in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door agnes1111