Klacht: Interne problemen vodafone wordt afgeschoven op klant

op 04 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Het begon met een medewerker die geen toestellen aan een verlenging had gekoppeld. Dit was op zich helemaal geen probleem, als het systeem er niet 1,5 week uit lag. Dan was de oorzaak namelijk eerder gevonden.
Toen eenmaal de oorzaak boven water was, bleek dat eerst de order teruggedraait moest worden. Een handeling die 2 werkdagen in beslag neemt. Ondertussen betaal je al wel voor het duurdere abonnement, want dat vergeet Vodafone niet.
Wat ze wel vergeten te zeggen is dat de afdeling die alles moet terugdraaien, een week achterloopt.
Het enige wat je hoort is: “We begrijpen u meneer, maar op dit moment kunnen we helaas niks voor u doen”.

Kortom, de interne problemen van Vodafone worden zonder enige vorm van schaamte op de klant afgewenteld.

Dat mijn abonnement teruggedraait wordt;
Dat ik de verlenging krijg die ik wil (was voor 4 toestellen)

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste HenE, Wegens technische redenen hebben we je klacht nu pas ontvangen. Hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Indien je klacht nog aktueel is, wil ik je verzoeken om je klacht opnieuw in te dienen. Dan wordt deze alsnog behandeld. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Vodafone

Heeft op 06 september 2012 om 16:31 geantwoord

Wegens technische redenen klant verzocht om klacht opnieuw in te dienen, als deze nog aktueel is.

Alle klachten die gemeld zijn door HenE