Klacht: sticker opbrievenbus

C Terlouw op 12 januari 2017 over Interlanden in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een sticker op de brievenbus ‘ wij kopen niet aan de deur’ en niet dat we ‘ geen folders willen ontvangen’.
Wilt u zo vriendelijk zijn uw bezorgers te attenderen op de verschillende stickers die er in omloop zijn, zodat wij weer folders krijgen. We hebben sinds de kerst al geen pakket meer gehad.
We hebben dit al eerder bij de hand gehad, toen zagen we de bezorger lopen en konden we het meedelen. Waarschijnlijk nu weer een nieuwe bezorger.

Gewenste Oplossing:

Elke week de folders in de bus

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Interlanden

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Interlanden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door