Klacht: interactive tv+internet+vast bellen

op 10 augustus 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Wat een teleurstelling, Het duurste abonnement van Vodafone en heel slecht internet. Het is niet mogelijk met 2 apparaten draadloos internet te gebruiken. Na veel contact met de klantenservice en het bezoek van een monteur kan dit probleem niet opgelost worden. Vodafone zegt dat ze een abonnement verkopen gebaseerd op bekabeld internet en dat zij niet verantwoordelijk zijn voor de wifi mogelijkheden. Erg lastig natuurlijk met een iPad of telefoon. Wij hebben dit probleem nog nooit met een andere provider gehad. Ik wil dus heel graag onder dit contract uit. naar mijn inzien kan Vodafone niet de kwaliteit leveren waar ik voor betaal. Toch moet ik een afkoop som betalen van maar liefst 300 euro om onder dit contract uit te kunnen.

Wij zijn tevreden zodra ons abonnement kosteloos word beëindigt en de maanden die wij hebben betaald een vergoeding krijgen voor de tegenvallende prestaties van het Vodafone thuis pakket!!!!!!!!!!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door d.Kusters