Klacht: Installeren en afleveren keuken

op 23 april 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

In dec 2015 heb ik een keuken aangeschaft via brugman keukens Almere, tijdens deze \”koop\” heb ik duidelijk met de verkoper afgesproken dat ik voor de aanschafprijs niets zelf zou doen voor de keuken. We hadden een deal. Hierna gaf brugman Almere al bijna geen reactie meer, zelf heb ik meerdere malen geprobeerd te bellen met de vestiging in Almere echter gaf deze geen gehoor. Toen heb ik maar via het hoofdkantoor een inmeet afspraak gepland. De in meter heeft de dag van het inmeten niets verteld over de bestaande elektra leidingen. Er volgende een vervolg afspraak, ik kreeg een mailtje van brugman Almere of ik de volgende dag kon komen voor de laatste afhandelingen, hierop heb ik geregeerd dat ik niet zomaar kon verschijnen ivm mijn werk. Ik kan dat niet 24 uur van te voren inplannen. Hierop gaf de verkoper aan de dan de keuken later geleverd zou worden!!!! Want ik kon immers niet komen op zijn afspraak.
Uiteindelijk een paar dagen later langs gegaan voor het gesprek, hier hebben we de laatste details besproken en het leidingschema, dit echter zonder tekening. De verkoper gaf aan dat alles in de bestaande keuken waarschijnlijk al op de juiste plek zou zitten. Hierop heb ik nog aangegeven dat de afspraak was dat ik er niets aan zou doen.

Er kwam een brief van de aflevering, wat opviel is dat de levering ineens twee weken later was!!!!hierop heb ik gemaild naar brugman Almere, echter geen reactie.

Op de dag van aflevering 21 april 2016 gaf de chauffeur/ monteur aan de de leidingen niet op de juiste plek zitten, en eer dus geen montage kon plaats vinden op 22 april 2016, de eerste mogelijkheid zou dan 3 mei zijn!!! Hierop gebeld met Brugman in Waalwijk, deze gaven aan niet op de hoogste te zijn van de gemaakte afspraken en ik dus zelf verantwoordelijk ben voor de leidingen op de juiste hoogte en plek. Een navraag bij de verkoper was niet mogelijk deze was vrij op deze dag.

Ik zou op vrijdag 22 april 2016 zo snel mogelijk gebeld worden door de betreffende verkoper, echter o 14:00 uur in de middag nog geen gehoor. Na zelf gebeld te hebben zei iemand aan de telefoon heel onbeschoft. De verkoper is in gesprek \”je\” wacht maar even.

Meteen met brugman Waalwijk gebeld verteld dat ik zo behandeld ben en dat ik zelf in de tussentijd al de leidingen aan het verleggen ben( wat niet was afgesproken) .

De mevrouw echter zeer vriendelijk dat de eerstvolgende montage dag pas 11 mei zou zijn!!! Na aandringen word dit 6 mei,
Het is nu 23 april, brugman laat mij met een gezin 2 weken lang zitten met alle spullen in de woonkamer en zonder keuken??? Ik heb alles betaald dus ik moet maar wachten, dit kan echt niet. Er wordt van alles beloofd en niets nagekomen.

Ik zou ten alle tijde brugman keukens afraden bij een ieder. Als je betaald hebt geven ze geen thuis meer.

reele oplossing gemaakte kosten voor de tussen liggende periode en verhuur apparatuur.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

1 jaar geleden - Beste meneer van Egmond, Excuses dat u niet naar tevredenheid wordt geholpen. De situatie die u omschrijft is zeker niet waar Brugman voor staat. Ik ga dit bespreken met de regiomanager en zorg ervoor dat u hier telefonisch over benaderd gaat worden. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

1 jaar geleden - Beste Bas, Tot op heden nog geen reactie

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

1 jaar geleden - Beste meneer van Egmond, Ik heb zojuist van mijn collega vernomen dat hij uw klacht in behandeling heeft genomen en contact met u opneemt. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht Arjan Van egmond

1 jaar geleden - Gefeliciteerd Brugman, Met het Consequent blijven van het maken van valse beloftes. Het negeren van de klant en zo de tijd weten te rekken, het geeft maar weer aan hoe betrokken jullie zijn met de klant. de klant die een vermogen heeft geïnvesteerd in een keuken/bad van jullie, wat een droom zou moeten zijn weten jullie in no time (uiteraard na een betaling) om te zetten in een nachtmerrie. kosten die extra gemaakt zijn willen jullie niets van weten, zelf contact opnemen met de klant is al te veel gevraagd. Tot op heden nog niets meer mogen vernemen van jullie. met zeer onvriendelijke groet, Arjan

1 jaar geleden - Beste Bas Tot op heden geen reactie hoe kan dit

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

1 jaar geleden - Beste meneer van Egmond, Als het goed is heeft mijn collega u gisteren een email gestuurd. Heeft u deze ontvangen? Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht Arjan Van egmond

1 jaar geleden - Gisteren gebeld door brugman Almere, ze nemen contact op na de montage. Over een eventuele dinerbon. Hopelijk gaan we uit de gemaakte kosten komen

Reactie van de melder van de klacht Arjan Van egmond

1 jaar geleden - Brugman zou me bellen na het installeren van de keuken. De keuken zit er al weer een week in, maar geen brugman aan de lijn.

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

1 jaar geleden - Ik ga mijn collega's van de service verzoeken contact met u op te nemen. Excuses dat dit niet is gebeurd. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht Arjan Van egmond

1 jaar geleden - Bas, Nu breek echt mijn klomp, brugman neemt contact op met me. De betreffende heer is totaal niet op de hoogte van mijn klacht. Zegt vervolgens het flauw te vinden dat ik een klacht op internet zet, en dat ik zelf maar contact dien op te nemen met de winkel. Dit is dus de klantgerichte service van Brugman? Gr Arjan van Egmond

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

1 jaar geleden - Beste meneer van Egmond, Het is onze standaard procedure dat de service u belt na de plaatsing van uw keuken. Mijn collega heeft uw verkoopadviseur verzocht contact met u op te nemen. U hoeft hier zelf geen actie op te ondernemen. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 22 juni 2016 om 08:56 geantwoord

Beste meneer van Egmond,

Ik heb zojuist van mijn collega vernomen dat uw keuken 100% naar tevredenheid is opgeleverd. Nogmaals excuses voor dit vervelende traject. Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd contact opnemen met telefoonnummer 0416-675400 of mailen naar webcare@brugman.nl.

Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Heeft op 22 juni 2016 om 22:07 geantwoord

Tot op heden nog geen contact gehad met brugman, hoe kunt u nou zeggen dat het is opgelost?

Alle klachten die gemeld zijn door Arjan Van egmond