Klacht: Ondeskundig werk (badkamer)

op 01 december 2017 over Installatiebedrijf Metz in de categorie Installatiebedrijven

Wij spullen besteld bij brugman voor de badkamer twv €11500,00 deze adviseerde ons installatie bedrijf Metz ,deze is komen kijken voor de offerte te maken van het tegelen en alles installeren. Vervolgens zag hij ook wat meerwerk.

Na enkele dagen offerte van tegelen inclusief alles installeren €8500,00 na een week offerte meerwerk€3200,00 wel eerst de € 8500,00 betalen voor de werkzaamheden beginnen .Vervolgens ging deze aan het werk toen bleek er nog meerwerk te zijn €1450,00

Na 2 dagen de werkzaamheden hebben aangezien hebben wij een onafhankelijk expert ingeschakelt zijn beoordeling luit als volgt: ondeskundig werk prutswerk vragen om ellende en lekkage.

Werkzaamheden onmiddellijk stoppen,met dit bedrijf. Wij hebben de heer Metz hiervan op de hoogte gesteld en het volgende aangeboden €2250.00 kon hij behouden voor 2 dagen prutsen inclusief geleverd materiaal .De rest moet hij retourneren. 6 maanden verder nog geen euro van hem ontvangen!!!!!

Dat de heer Metz het resterende bedrag aan ons retourneert.

Alle klachten die gemeld zijn door Kapelle