Klacht: van badkamer/wc naar puinhoop voor 5600 euro

op 12 juli 2017 over Installatiebedrijf Metz in de categorie Installatiebedrijven

Op 11 april begon de verbouwing van de badkamer en wc die 3 weken zou duren. De spullen waren geleverd door Brugman en de oude badkamer was eruit gehaald
We hadden al 1600 euro betaald voor de verdere materialen en betaalden op 11 april 4000 euro voor het werk tot en met het complete tegelwerk. Voor de installatie van het sanitair moesten we daarna nog 1600 euro betalen en als alles af zou zijn nog 800 euro.
Het bleek moeilijk afspraken te maken, je wist nooit of en wie en wanneer kwam.
Allerlei dingen gingen fout, losse stroomdraden achter de radiator, een regendouche aansluiting die we niet wilden, tegels die van de muur vielen, dicht getegelde spoelknop van de wc, de wc stond een paar centimeter voor de wastafel, ventilatieroosters weggetegeld, tegels die scheef waren gezet en ongelijk, stucwerk dat scheef liep, spoeling van de wc moest met emmers water, een muurtje te kort een andere te lang waardoor de kast niet meer open kan, buizen te hoog dus boven de vloertegels, heel veel vlekken op de vloertegels.
Betaalde materialen zijn nooit geleverd.
Na ruim 5 weken hadden we alleen nog maar een puinhoop dus plaatselijke vakmensen hebben gezorgd dat we eindelijk konden douchen. Maar we hadden wel dubbele kosten.
Contact maken verliep moeizaam tot er geen enkele reactie meer kwam. Niet op mail, telefoon, sms, app of brief. Eindelijk één mail na een aangetekende brief maar geen materialen of geld terug.
We zijn dus opgelicht door Mitchel Metz.

Als we de door ons betaalde 5600 euro terug hebben.
Er was zoveel herstelwerk en alle niet geleverde materialen hebben wij dus 2x betaald.

Alle klachten die gemeld zijn door M Hemminga