Klacht: instabiel internet

op 05 juli 2017 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Ik ben overgestapt van xs4all naar glasvezel omdat ik dacht daar beter internet te krijgen want glasvezel is snel zeggen ze. Nou de eerste dag was het al ellende 3 uur aan de telefoon gezeten om service te krijgen.
2e dag weer 3 uur gezeten toen het zelf maar uitgezocht via internet zoeken en proberen eindelijk dag 3 tv waardeloos dus. een spijt dat ik er ooit aan begonnen ben.

Nu heb ik Netflix en wil graag samen met mijn kinderen films kijken.
start ik een film op en elke keer valt de kwaliteit weg dat ontstaat door dat het internet zo instabiel is. ik heb een bedraad internet verbinding met de tv en nu doe ik de test via Netflix om te kijken of de snelheid goed is ik heb een abonnement van 50 mb en daar geeft ie aan dat het maar 26 mb is en zeer instabiel wangt als ik tv wil kijken staat heel vaak mijn beeld stil. en kan ik ook geen andere zender kiezen. wordt er moedeloos van .

Als ik eindelijk normaal kan tv kijken en het mooiste zou zijn als ik van fiber af zou kunnen. en nooit maar ook nooit weer fiber.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fiber Nederland in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fiber Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fiber Nederland

Heeft op 19 juli 2017 om 10:09 geantwoord

Beste klant,

Wij hebben van onze technische afdeling te horen gekregen dat uw probleem is opgelost.
Mocht u nog vragen hebben schroomt u niet om ons een bericht te sturen.

Fiber Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Hans131