Klacht: schade zit 7 mnd te wachten

op 25 januari 2017 over Inshared in de categorie Verzekering

heb in july schade opgelopen op mijn geparkeerde auto LADING ZEEZAND voor bestratingsdoeleinden kiepwagen over mijn auto gegaan.
papier ingevuld na tel overleg zou n expert komen !!!

Kwam NIET opdagen toen zou hij 3 dagen later komen kwam WEER NIET opdagen boze gebeld de man zou ziek zin (kan) daarna wederom foto s moeten mailen weer een bericht na ruim 9 weken Ik mailen en bellen ja het was druk maar er werd aan gewerkt.
en zo ja hoor een man zou komen maar de auto moest naar de dealer gebracht worden zo gezegd zo gedaan maar WEER NIEUMAND!!!! 2 dagen auto kwijt.
dus weer gebeld n ander belde zijn collega was ziek dus hij kwam en zo waar hij kwam Pff hij controleerde de auto met een monteur en jawel hoor zoutkristallen over de gehele auto . auto door mij opgehaald en toen begon het gezeik over de schade EERST moest ik hem naar Den Haag brengen bij hun schade centrum later kon hij toch bij het autobedrijf van de opgave komen maar niet voor die prijs voor € 395 incl. !!!!!!!!!!1 ik moest niet denken dat ze alles gingen betalen vertelde hij.
ik wist even niet wat ik moest zeggen.
even een klacht ingediend bij hun poetsbedrijf en wederom wachten vanaf 1 nov tot 1 dec niets gehoord dus wederom bellen nu blijkt dat deze man voor de RECHTSBIJSTANDbetaling werkt en een hartaanval had en ook in het ZH lag, dus ik weer wachten inmiddels dus nu al 7 maanden en de schade klopt NIET volgens hem hoeft het dak niet maar nu lekt het dak door het zout .
wil nu weten VOOR 27 jan wat we gaan doen en hoe verder.

gr anja

Als het afgehandeld is en alle kosten zijn betaald ik ben 58 en rij vanaf mijn 18 auto ZONDER SCHADE nu moet ik zolang wachten en een minimaal bedrag ik vind dit schandalig hoor.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Inshared

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Inshared nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anja vissers