Klacht: Fraude Afhandeling Schade

op 14 februari 2020 over Inshared in de categorie Verzekering

27-10-2019 Heeft mijn vrouw tijdens uitrijden van de parkeerplaats met de trekhaak tegen een andere auto aan getikt. Er was bijna niks zichtbaar. We hebben gelijk foto van gemaakt. We hebben gelijk de schade gemelde met de foto’s erbij. de taxatie van de tegen partij was 1 maand later. van een bedrag van 1200 euro. Ik kon het niet geloven. Ik vroeg naar de taxatierapport. Uit de foto’s van de taxatie bleek dat het om een heel andere schade ging dat dan de fotos op de schade dag zelf. Ik heb dit 3 x aangekaart aan inshared. half jaar later nog niks gehoort. Ik heb ze vorige week benadert wanneer ik antwoord zou krijgen. Nu kreeg ik zou juist een mail met daarin ;

Beste meneer Altun,

Zoals u eerder per mail aangegeven blijft de expert van de tegenpartij bij zijn mening dat er niet meerandere schade wordt geclaimd dan tijdens de aanrijding veroorzaakt. We hebben uw reactie en de bijbehorende stukken naar de verzekeraar van de tegenpartij ingestuurd en deze heeft het bij de expert voorgelegd.

Wij hebben geen andere mogelijkhedenmiddelen dan aan de andere verzekeraar vragen er naar te laten kijken wat is gedaan. Dat de reactie niet het antwoord is dat u verwachtte begrijpen we uit uw eerdere reacties echter meer kunnen we niet voor u doen.

We vinden het vervelend u geen ander nieuw te kunnen brengen.

Met vriendelijke groeten,
Van het schadeteam van InShared

Terwijl ieder persoon duidelijk ziet als je de fotos vergelijkt, dat er sprake is van fraude. Ik heb zo vaak om hulp gevraagd en ik krijg helemaal geen hulp. Omdat ik 5 schade vrije jaren ga verliezen gaat dat mij 2500 euro kosten dus ik ga het zelf betalen. Ik weet zeker als de schade 10.000 euro was dan gingen ze er wel achterna. Mja nu weten ze dat ze meer gaan verdienen erop dus doen ze helemaal niks.

Ik ben pas tevreden als iemand de fotos en de bewijsstukken die ik heb gestuurd gaat bekijken en mij echt gaat helpen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Inshared

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Inshared nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ex Hazed