Klacht: Afhandeling schade bij totalloss

op 13 februari 2019 over Inshared in de categorie Verzekering

Ik heb op 11 dec een ongeluk gehad waarbij de tegenpartij schuld heeft bekend. door het volgen van jullie procedures heeft die auto tot 16 jan op mijn naam gestaan. deze kon niet eerder worden vrij gewaard. nu heb ik bij de wegenbelasting al een verzoek tot teruggaven gedaan voor die periode maar jullie weigeren die maand dat mijn auto total loss op mijn naam heeft gestaan op de door jullie aangewezen plek waar hij niet eerder kon worden vrij gewaard tot het wrak volgens jullie procedure werd op gekocht . te vergoeden aan mij.

ik ben te vrede wanneer jullie de geleden schade in de vorm van betaalde premie (46euro) over een auto waar ik niet mee kan rijden aan me vergoeden. of verkenen met de volgende maand

is dat niet mogelijk dan wil ik mijn verzekering voor al mijn auto's bij jullie beëindigen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Inshared

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Inshared nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wmedegroot87@gmail.com