Klacht: inscheken

op 27 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ben er het nog niet mee eens de pallen deden het niet en een coleca zij stap maar in op mijn verwoording ik heb al eeder een klacht in gediend met nummer 23509 ik zal betalen ik hoop uw medewerking ik rij nooit zwart dit was de eerste keer ik had een weekend vrij abelement ik heb bij vijf palen broberen in te theken maar vijf palen stonden in u date ik kon niet inscheken ik hoop van uw te horen met vriendelijke gr de hr ten berge

Gewenste Oplossing:

als ik mijn boete terug krijg kun je het niet voor een keer door vingers zien

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Heeft op 03 september 2016 om 08:44 geantwoord

kan ik mijn boete betalen 23 september ik kan dat nu niet betalen heb niet genoeg op mijn rekening staan graag hoor ik van uw gr de hr ten berge

Reactie van de melder van de klacht h.e.tenberge@gmail.com

1 jaar geleden - kan ik mijn boete op 23 september betalen ik heb nu niet genoeg geld op mijn rekening staan gr de hr ten berge bvd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 september 2016 om 18:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Hendrik.

Je kunt de boete betalen tot de uiterste termijn die erop genoemd staat. Betaal je na die termijn, dan zal er een verhoging van de kosten in rekening worden gebracht.

Met vriendelijke groet,
^NT
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door h.e.tenberge@gmail.com