Klacht: Inruilactie Samsung Galaxy S9

Aniekverkoeyen op 09 april 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb mijn splinternieuwe iPhone 6S ingeruild bij Samsung voor de inruilactie met cashback voor de Samsung s9. De Samsung s9 moest je eerst hebben aangeschaft daarna zou je met de gegevens van deze en je inruil toestel, je oude toestel kunnen opsturen en binnen 10 werkdagen zou je je geld ontvangen. De waarde voor mijn iPhone 6S die ik terug zou krijgen is 250. Mijn toestel is 23 maart opgestuurd en volgens track and trace 26 maart afgeleverd en afgetekend. Daarna heb ik tot op de dag van vandaag niets gehoord via mail, geen enkele bevestiging dat ze er mee bezig zijn. 2 maal gebeld en als terugkoppeling gekregen dat ze er intern mee bezig zijn. Waar ze mee bezig zijn, geen idee. Ze hebben het toestel ontvangen dus geen idee wat nu het problem is waarom ik nog altijd geen geld heb ontvangen!

Als ik de 250 euro op mijn rekening heb.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door