Mijn Klacht:
Ben al sinds 30 juli bezig om mijn geld te ontvangen van de inruil deal van mijn Samsung, niemand kan me helpen, in de vodafone winkel in Helmond, zou het bedrag al betaald zijn, moest ik met mijn bankafschriften komen, kwam ik met de bankafschriften, was dat niet nodig, want de telefoon moest geïnspecteerd worden, daarna was de telefoon goedgekeurd en zou het geld gestort worden na 6 weken mag het geld er inmiddels wel zijn.
Gewenste Oplossing:
Als het geld op mijn bankrekening staat

