Klacht: Inreda halogeen spots uit het assortiment

op 24 december 2012 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Drie jaar geleden heb ik 12 Billy kasten gekocht met daarbij 6 Inreda halogeen spots. Nu heb ik kort geleden er 2 kasten bijgekocht en daar wilde ik ook nog zo’n zelfde spot bij kopen. Helaas zijn ze niet meer te koop. Moet ik nou om de spots hetzelfde te houden 7 (!) nieuwe lampen kopen in plaats van 1? Dat kan toch niet waar zijn?

Als Ikea nog ergens uit een magazijn of een winkel 1 of 2 van die Inreda halogeen spots kan toveren, maken ze mij blij.

Bericht van

6 jaren geleden - Wij kunnen ons uw teleurstelling goed voorstellen. IKEA wil blijven vernieuwen en inspireren, hierdoor is het af en toe noodzakelijk om een artikel uit het assortiment te nemen. Helaas kunnen wij het gewenste artikel niet meer leveren.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 29 december 2012 om 14:23 geantwoord

Klant ingelicht over de procedures omtrent assortimentswisselingen. Tevens lunchbonnen gestuurd voor het ongemak.

Reactie van de melder van de klacht annettecarla

6 jaren geleden - Dit antwoord had ik verwacht. Ik hoopte er op dat er nog ergens in een hoekje van één van de magazijnen 1 of 2 van die lampen stonden. Dus nee, geen echte oplossing. Trouwens ook (nog) geen lunchbonnen gezien.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van IKEA beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht annettecarla

6 jaren geleden - Inmiddels de lunchbonnen ontvangen! Maar om nou te spreken van een oplossing gaat me toch veel te ver.

Alle klachten die gemeld zijn door annettecarla