Klacht: innen abonnement geld

op 20 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

mijn abonnement loopt steeds van 05 tot 04 van elke maand nu is op 20-05 het abonnement al afgeschreven van mijn rekening dat is ruim 16 dagen te vroeg dit vind ik niet normaal als daar geen verandering in komt zeg ik de telegraaf op en ga ik over op noord hollands dagblad

als op de eerste van de maand wordt afgeschreven en zeg nu dat kan niet dat is niet waar het is een handeling in het systeem en het is geregeld als je maar wil er lopen verschilde abonnementen bij jullie zo niet ik zeg echt de telegraaf op

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 mei 2016 om 15:45 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Teeuwen,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons te vernemen dat u het niet eens bent met onze incassodatum.

De betalingen worden bij elke abonnee afgeschreven voordat de nieuwe periode ingaat. Dit gebeurt tussen het midden en het einde van de maand. Helaas kunnen wij hier geen invloed op uitoefenen en bestaat er tevens geen optie om dit wel te doen.

Wij zouden het ten zeerste betreuren indien u besluit uw abonnement te beeindigen.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door teeuw286